Kirjottelin viimeksi kosmetiikkamaniasta, joka muhun on iskenyt... Ja ei, se ei ole laantunut vieläkään. Päinvastoin, ehkäpä jopa hieman "pahentunut". Tavallaan tuntuu kamalalta, musta on tullut jonkin sortin materialisti...

Mietiskelin, että varmaan jonkinlaista pahaa oloa/ ahdistusta oon koittanut pakoilla sillä, että ostelen koko ajan jotain mistä tuun iloseks. Mulla on tän vuoden tavoitteena koittaa löytää aikaa päivistä meditoimista varten, jotta edes hetkeksi hiljentyisin kuuntelemaan itseäni. Toisaalta taas, kosmetiikka on mulle tavallaan harrastus ja nyt oon vaan vähän normaalia enemmän panostanut siihen. Ehkäpä mä joku päivä kirjoittelen tännekin ostoksistani, huikeista löydöistä ja niistä tuotteista jotka olisin voinut jättää kaupan hyllylle. No, palataan siihen sitten joku toinen kerta, ciao!